en dag kvar tills underbara looovet

Ska bli så jäkla skönt att sova och träffa sötingar i en hel vecka, ska verkligen ta vara på den här veckan nu och träffa dom som man inte träffar så ofta. Men imorn ska jag först träffa bali och sen blir det film mys hos philippa. Sen har jag redan börjat planera för att hinna med allt som jag vill hinna med, men jag gillar att ha fullt upp.
Jag har typ tappat lusten och orken för fotbollen vilket suger något rejält men jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att tagga till. Har egentligen ingenting att se fram emot förutom an lång vinter med inomhus träning vilket inte är min favorit precis. Men jag ska tillbaka snart, jag måste..

Ska lägga mig i tid ikväll, men först måste jag städa mitt rum.
Ser ut som om garderoben har sprängts.. Tjingeling.


Kommentarer
Anonym säger:

mig träffar du inte så ofta liten.......

jenny säger:

och jag vill såklart träffa dig plutt!

2009-10-25 @ 10:59:17
URL: http://jennygillbergs.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0