nu är jag trött trött trött

Kom hem från träningen och skulle egentligen bara skriva ut min novell till imorn men jag var inte riktigt nöjd så jag skrev om hela skiten och nu börjar jag se dubbelt. Vill bara sova och så är det tidig dag imorn också, men slutar med mina riktiga lektioner halv elva och sen får vi se om jag behöver gå på matten efter lunch, även fast extra datakunskap lockar av en speciell anledning hehe..
Nej nu ska jag sova och får bestämma mig imorn. Godnatt.

ps. tack clarkie för en mysig och välbehävlig fikastund idag. ds.


Kommentarer
Mamma säger:

Nej så här får det inte gå till Jenny! Du får inte sitta vid datorn efter 23:45! Vad är det här? NU får du allt komma med en bra förklaring vid middagen, om du ens äter hemma! Nej nu blir jag förbannad!

kram

Mamma


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0