tiden går läskigt fort - redan fredag imorn

Fick ett sms av madeleine när jag satt och åt frulle imorse - SOVMORGON!. Hade gått upp i onödan, duschat -sminkat mig - gjort mig klar, kunde sovit en timme längre!!!! Men är ändå glad att jag fick veta det innan jag kom till skolan för det gjorde nämligen hälften av klassen så det var extra roligt att ramla in  tjugo över nio istället för åtta. Sen hade vi en extra lektion idag vilket leder till att jag är leeeedig imorn och jag är så glad. Ska sova som en gud hela dagen. Eller i alla fall ett tag för imorn ska min dag/kväll/natt tillbringas med emma. Underbart.

Om två timmar är det träning och jag har saknat min soulmate steph så det lär bli great!  

Kommentarer
soulmate säger:

sötis ska bli great att träffa dig, miss you bebis!


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0