Det rullar på

Har tränat mer under de här fem dagarna än vad vi gjorde under våra åtta veckor i thai. Stabilt. Beskriver kanske vilken nivå jag ligger på nu.. Sjukt otränad. Men det ska det bli ändring på!

Fotbolls träning igår, trodde jag skulle svimma av kyla. Fan vad jag vill tillbaka till värmen. De är nog den jag saknar mest. Efter det blev det middag och film i min ensamhet. Har hängt lite på um med jessie på morgonen och sen en film och frukost nummer två hemma hos henne. Mys. Kom precis hem och borde gå ut och i alla fall ta en pw men jag har ingen lust eller ork. Behöver städa hela huset också då jag och Nicole har bjudit över folk på middag imorn. Suck.

Aja. Det är väll bara att snöra på sig skorna och gå ut. Vill man vara fin får man lida pin. Tjing


Kommentarer
amanda säger:

gillar att du "hänger" på um, som om det vore typ en cool bar eller ett mysigt café haha :D

Svar: Haha kanske inte rätt plats att "hänga" på för ofta (;
livet på mitt sätt

2013-04-20 @ 18:46:58
URL: http://selfesteem.devote.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0