sommaren är snart slut

Den kom lika fort som den tog slut. Min två senaste semesterveckor har dock bestått av att inte tappa andan pga en förjävligt förkylning som någon så snällt smittat mig med.. Men imorn är det torsdag och starten för min sista ledighet innan jobbet drar igång på måndag. Helt sjukt att sommaren i stort sätt är över! Vet inte riktigt vart den tog vägen heller, den bara försvann. Men jag har haft det riktigt bra ändå! Jag har skrattat mycket och i många stunder varit uppe och svävat på moln av lycka. Det är vad jag kommer minnas av denna sommar. Hur vänner kom mig närmre än aldrig förr och hur jag för första gången verkligen vågade lägga mitt bräckliga hjärta i någon annans händer. Nu kan jag inte göra annat än att hoppas på att han tar väl hand om det. Ibland måste man chansa och se vad som kommer att ske. Antingen går allt som en dans eller så skiter det sig, men det vet man inte förrän man vågat prova.


Kommentarer
Niks säger:

Allt kommer gå kalas! Och oavsett så är jag här, alltid! <3


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0