bra start - dåligt slut

Halv elva vaknade jag upp hemma hos Nicole och det blev mysfrulle i solen, där stannade vi sen i tre timmar till. Så otroligt skönt. Gårdagen spenderades med laget på gläntan och avslutades med lite bubbel i niks bubelpool. Bra kombo!

Pw med elin och louise på eftermiddagen och det blev grillat till middag. M&P har kommit hem så nu serveras det lagad mat här hemma igen, jag gillare - hade aldrig klarat att bo själv.

Men utöver solen har det inte varit en bra dag. Klev rakt igenom de små moln jag skuttat runt på i några dagar nu. Har tänkt på allt och över analyserat så klart, som jag alltid gör. Och när allt kommer omkring så känner jag mig sådär fruktansvärt ensam. Jag hatar det. Godnatt


Kommentarer
bigsis säger:

Älskar dig mer än vad du anar!


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0