helvete

Hade en riktigt kass dag på jobbet igår och självklart prickade jag in barnens dåliga dag samtidigt. Gnäll, tjat och skrik.. Åkte till gymmet med noll motivation och gick ut en halvtimme senare och ville skjuta mig i huvudet pga ingen vilja. Kvällen ska vi inte ens tala om.. Trodde det inte kunde bli värre med jodå - tänk så fel man kan ha! 

Har inte sovit många timmar och ville egentligen bara åka hem påväg till jobbet. Ingen bra dag idag heller.. Barnen mådde bättre men jag mådde sämre. Dålig kombo. Full fart på dom och jag var depp. 

Nu blir det att snöra på sig joggingskorna och försöka tänka på annat, efter rundan väntar en lång varm bastu. 




Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0